Co dělat, když dojde k závadě?

Přestože všechny naše vozíky před výdejem důkladně kontrolujeme a pravidelně servisujeme, i ta nejlepší technika může čas od času narazit na problém. Pokud se náhodou během výpůjčky stane cokoli nečekaného, stačí nás kontaktovat – a my okamžitě jednáme.

Rychlá reakce je samozřejmost

Ve chvíli, kdy nás informujete o závadě, spouštíme proces podpory. Naši technici s vámi projdou situaci a rozhodnou, zda je možné stroj opravit přímo u vás, nebo bude potřeba jeho výměna.

  • Menší poruchy řešíme zpravidla ještě ten samý den.
  • Pokud je nutná výměna, na naše náklady dodáme náhradní
    stroj bez zbytečného prodlení
    .
  • Dle dostupnosti vždy preferujeme lepší nebo výkonnější variantu, abyste mohli plynule pokračovat v práci.
  • Předání náhradního stroje je vždy za přítomnosti manažera STILL, který celý proces zastřeší a se zákazníkem dořeší další podrobnosti.

Půjčovné během závady? Neúčtujeme!

Víme, že nefunkční technika vás může brzdit, a rozhodně vám ji nebudeme účtovat. Za dobu, kdy je stroj mimo provoz kvůli závadě, vám automaticky nebude účtováno žádné půjčovné. Zákazník by nikdy neměl platit za něco, co nemůže využít – to je pro nás základní princip.

Férový přístup v každé situaci

Zákazníkům nasloucháme a každou situaci řešíme rychle, transparentně a vstřícně. Naším cílem je, abyste měli jistotu, že vás nenecháme na holičkách, ať se stane cokoli.

Máte dotaz na řešení konkrétní situace? Zavolejte nám nebo napište – jsme tu pro vás každý pracovní den, ochotně se vám budeme věnovat a vždy najdeme řešení.

 

Call me back